Road trip de 2500 km! Vizitam trei tari intr-o saptamana

road trip
Daca anul trecut am reusit sa plecam in sapte vacante, anul acesta am decis sa facem un road trip in care sa vizitam trei tari, iar doua dintre ele pentru prima data.

A fost un an foarte greu pentru noi, dar totusi plin de reusite. Asadar, daca nu am avut cum sa plecam in mai multe vacante, asa cum ne-am fi dorit, am gasit solutia. Noi alegem de fiecare daca cand avem ocazia un road trip in locul calatoriilor cu avionul. Ne oprim unde vrem, admiram peisaje si scapam de orele petrecute in aeroport.

Acum ma aflu pe scaunul din dreapta al masinii. Marius e la volan, iar eu scriu primul articol din calatoria noastra. Am ajuns aseara in Viena. Am vizitat de multe ori capitala Austriei, dar Marius isi dorea de foarte mult timp sa se cazeze la un hotel cunoscut de aici. Ca sa fim amandoi fericiti, ne-am cazat o noapte la acest hotel, dar am petrecut si o zi la cumparaturi in Parndorf. 🤩

Hotelul se numeste „Ruby Marie”. Nu este chiar central, dar este pozitionat foarte bine. Ai metroul la trei minute de mers pe jos si linie directa cu Stephansplatz. Hotelul are tematica muzicala, asta e motivul pentru care Marius voia neaparat sa ajunga aici. Nu putea dormi daca nu avea boxa Marshall langa pat sau instrumentele muzicale din receptie si restaurant. Sunt doar putin ironica. Hotelul este foarte frumos, iar mancarea e delicioasa. Inconvenientul este parcarea. Hotelul nu are parcare. Exista, intr-adevar, o parcare chiar vis a vis, dar costa 3,5 euro/ora. Cumva, in 24 ore mai platesti jumatate din camera de hotel. E adevarat ca in toata Viena parcarea este scumpa, dar la un hotel unde camera sare de 100 euro pe noapte, mi se pare nedrept sa nu ofere loc de parcare.

Cam atat despre hotel. Dupa ce ne-am cazat si am facut dus, am mers cu metroul pana in centru sa cautam un restaurant unde sa luam cina. Am gasit unul pe Trip Advisor care ne-a facut cu ochiul, dar cand am ajuns acolo am vazut ca nu aveau terasa, iar noi voiam sa admiram peisajul. Asa ca, am luat-o la pas pe stradute si am gasit un restaurant super cozy. Se numeste Griechenbeisl si este fix langa o biserica superba. Am mancat cel mai bun somon ever si chiar si lui Marius i-a placut care nu mananca niciodata peste.

Azi-dimineata m-am trezit cu Chris Isaak – Wicked game. Marius s-a trezit inainte si a pus melodia asta pe boxele Marshall din camera. Imi da o stare de bine sa ma trezesc pe muzica. Fac asta si acasa in timp ce pregatesc mic dejunul. In felul asta imi amintesc ce viata frumoasa am si cat sunt de norocoasa sa fiu eu.

Gata, am ajuns in Praga. Mergem sa facem check-in-ul si sa vedem ce apucam sa vizitam astazi pe aici.

Sa aveti o zi cu soare in suflet si nu uitati sa faceti totul cu dragoste!

Citeste si:

Santorini Wedding | Cea mai frumoasa nunta la care am fost vreodata a fost nunta mea

Ce trebuie sa stii daca vrei sa te casatoresti in Grecia